Baltika avas uue kontseptsiooniga Baltmani esinduskaupluse

Eesti pikima ajalooga meestemoe bränd Baltman kaasas rahvusvahelise loovagentuuri ning töötas kaubamärgile välja uudse poekontseptsiooni. Esimesed uue ilmega Baltmani esinduskauplused on avatud sellest nädalast Tallinna Rocca al Mare kaubanduskeskuses ning Leedus Vilniuse Akropolise kaubanduskeskuses.

baltroc a1 Baltika avas uue kontseptsiooniga Baltmani esinduskaupluse

Foto: Tootja

„Baltman on Baltika grupi vanim bränd ning võtab kokku kogu meie pikaajalise kogemuse kvaliteetse meesterõiva tootmises, oli aeg luua tasemel tootele ka suurepärane ostukeskkond,“ ütles Baltika Grupi brändingu- ja jaekaubanduse arendusdirektor Maire Milder, lisades: „Baltmani uue poekontseptsiooni loomine oli väga oluline samm brändi arenguks ja ekspordivõimekuse tõstmiseks.“

Kontseptsiooni välja töötamisse kaasati Saksa mainekas loovagentuur Dan Pearlman, kes töötanud muuhulgas selliste rahvusvaheliste kaubamärkidega nagu Escada, Puma, Adidas, Nike ja New Yorker.

„Uus poe ülesehitus ja atmosfäär peegeldab tänapäevase mehe tegelikke vajadusi ja ootusi,“ sõnas Milder. „Täna ei tule mees poodi otsima mitte lihtsalt ülikonda, vaid ta vajab ka igapäevaseks kandmiseks tänapäevaselt stiilseid pintsakuid ja aksessuaare. Üks osa Baltmani klientidest on nõudlikud ja palju reisivad ettevõtjad, kellele oleme välja töötanud erilise travel-sarja, mis pakub kortsumatuid ülikondi ning teisi erilahendustega tooteid. Kõik need erinevad kollektsiooni arendused peegelduvad selgelt ka meie uues poekujunduses – aidates kliendil kiiresti ning mugavalt üles leida just talle sobiva. Mõnusalt stuudio-hõnguline atmosfäär kutsub samas aega maha võtma ja miks mitte ka kogu protsessi nautima,“ lisas Milder.

Kõige privaatsem osa uuenenud kauplusest on pühendatud Baltmani kõige eksklusiivsema teenuse – Baltmani Unique eritellimusülikondade klientidele. Rätsepasalongi meenutav lounge poe tagaosas võimaldab pakkuda selle teenusega sobivat personaalset teenindust ning eriti mugavat ostukeskkonda.

„Väärtustame oma tooteprotsessis lisaks tasemel disainile ja tootmisprotsessile ka väga tooraine kvaliteeti – meie kangad tulevad suures osas maailma ühelt kõige tunnustatumalt kangatootjalt Loro Pianalt, kes varustab oma suurepäraste kangastega ka näiteks Armanit ja Hugo Bossi ning paljusid teisi maailma premium brände,“ ütles Milder. Uue poe avamise puhul lendas Itaaliast üheks päevaks kohale ka Loro Piana esindaja Alberto Aioli, kes kohaolijatele ajaloolise kangatootja lugu tutvustas.

„Lisaks professionaalsetele partneritele tahan väga kiita ka Baltika arendusmeeskonda, kelle asjatundlikkus tagas meile ambitsioonikalt kiires arendusgraafikus püsimise ja suurepärase lõpptulemuse,“ lisas Milder.

 

 

Lisa kommentaar
Lisa kommentaar