Õhtune vestlus pesujumalannaga

Oktoobrikuine salongiõhtu toimus Kriss Soonikuga Taani disainmööblibrändi NORR11 showroom’is. Salongiõhtu toimus dialoogi vormis, luues disaineriga suhestumise. Kriss Soonik rääkis oma karjääri algusest, moekaubanduse tõusudest ja mõõnadest ning enesele kindlaks- jäämisest.

Kriss on alati teadnud, et ei soovi kellegi alluvuses töötada, vaid ise midagi luua. Tema esimesed kokkupuuted moemaailmaga olid keskkooli ajal Supernoova võistlusel, kus ta aitas oma klassiõde. Pärast keskkooli otsustas noor neiu minna õppima Estonian Business Schooli ärindust, magistrisse suundus ta London College Of Fashionisse turundust õppima. Londonis sai ta läbi tutvuste Madame V pesubrändi praktikale.

Otsene kokkupuude pesufirmaga ja kunagine puhkusekogemus, kus naised kandsid alusrõivaid bikiinidena, andsid neiule selge sihi – soovi pakkuda naistele endaloodud pesu. Kriss Soonik Loungerie idee sai alguse ühel detsembrikuu päeval, kui Kriss oli Agent Provocateuris tööl. Tol ajal 25-aastane neiu tundis, et on küps oma brändi loomiseks. Ta teadis, et eduka brändi aluseks on kõrge kvaliteet ja kauba õigeaegne kliendini jõudmine. Lisaks on väga oluline, et ei antaks alla ja minnakse oma visiooniga edasi. Praegu, kui bränd on saamas viieaastaseks, hakkab nende kuvand läbi klassikaliste toodete ja reklaamfotode välja kujunema.

Krissi edu aluseks võib pidada majanduslanguse ajal loodud omanimelist brändi ja iseendale kindlaksjäämist. Surutise ajal oli poelettidel ainult ühenäoline pesu, sellest olenevalt hakati sisse ostma Krissi uudse lahendusega pesu, mida on võimalik kanda ka ülerõivana. Nüüdseks on Kriss Soonik Loungerie kantud CoolBrands raamatusse, mis oli Krissi kunagine salajane unistus. Järgmiseks suuremaks ettevõtmiseks on sisenemine Hiina ja Ameerika Ühendriikide turule.

Vaata ka salongiõhtu galeriid:

Lisa kommentaar