Kolm ilulubadust

Sel aastal 60. juubelit tähistav ilutoodete kaubamärk Dove on oma missiooni täitmisel astunud sammu võrra edasi aitamaks naistel väärtustada oma loomulikku ilu. Koostöös tuntud moefotograafi Mario Testinoga, kes jäädvustas 30 retušeerimata portreefotot, pani Dove kirja kolm olulist tõelise ilu lubadust.

Koostöö maineka fotograafi Testinoga tähistab tõelise ilu lubaduste kirjapanekut – tõotused, millega Dove lubab oma kampaaniates kasutada vaid naisi, kes oma igapäeva töös modellina leiba ei teeni ning samuti ei kasutata reklaammaterjalides digitaalselt moonutatud kehasid. Need on osa ka Dove’i kolmandast lubadusest aidata noortel naistel tõsta oma enesekindlust ja taastada enesehinnangut.

Dove’i globaalne meeskond koostöös Mario Testino tiimiga valisid välja naised üle kogu maailma, kelle kõigi jutustatud lood olid unikaalsed ning mõjusid intrigeerivalt – lood, mis peegeldavad päris elu. Kampaaniameeskond reisis kahe nädala jooksul 15-s riigis, kus jäädvustati portreefotod naistest ja tüdrukutest vanuses 11-71. Kõik fotod on inspireeritud ja pildistatud lähtudes kirjapandud ilulubadustest.

“See, mil viisil Dove julgustab naisi väärtustama oma tõelist ilu, on mulle juba pikka aega olnud väga südamelähedane. Ka mina olen üritanud oma töös lähtuda samadest kirjapandud põhimõtetest. Fotograafil on alati valik – kas pildistada vastavalt ühiskonnas levivatele normidele kasutades võtteid, mis rõhuvad ebaloomulikkusele või tuua esikohale hoopis kaamera ees olev naine ning jäädvustada ta just sellisena nagu ta on, rõhutades lihtsust ja loomulikkust,” kommenteeris Testino.

2004. aastal lansseeris Dove ajaloo esimese tõelisele ilule keskenduva kampaania, milles osalesid erinevate kehatüüpidega ning erinevas vanuses naised, kes igaüks esindas loomulikku ilu. Ühiskond on selle aja jooksul drastiliselt muutunud ning ka sõna “ilu” on hakatud mitmeti mõistma. “Tänaseks on ilumaailm võrreldes 2004. aastaga hoopis teistsugusem, kuid sellest hoolimata on Dove’i põhimõtted ning ilu tähendus jäänud samaks,” rääkis Dove’i brändijuht Kertu-Kai Põldvere.

“Need naised ja tüdrukud, kes Dove’i tõelise ilu põhimõtteid järgides üles pildistati, esindavad rikkalikku mitmekesisust – igal ühel neist on rääkida oma lugu ilust, mis on inspiratsiooniks kõikidele naistele. Dove’i rahvusvaheline meeskond on Mario Testino tehtud töid kaua imetlenud ja austanud, kuna tal on eriline oskus jäädvustada naisi ja nende ehedat ilu. Tänu tema kõrgele staatusele on võimalik ka seda loomulikkust ühiskonnas rohkem populariseerida,” lisas Põldvere.

Lisa kommentaar