Bastion esitles erikollektsiooni

Bastioni esinduspoes toimus värvikas ja emotsionaalne sünnipäevakollektsiooni esitlus, mis valmis Bastioni disainerite ja tüdrukutebändi La La Ladies koostöös.

Bastioni La La Ladies erikollektsioon hõlmab kahte erinevat värviteemat. La La Ladies tüdrukute ehk Diana Variku, Inga Tislari ja Kethi Uibomägi soovil on üheks värvikombinatsiooniks julgusest ja naiselikkusest pakatav fuktsiaroosa ning säravpunase kooslus. Teise värvitoonina on esindatud kuldne beež. Kollektsiooni iseloomustavad ka tüll ja plisseer, erilise esemena sisaldub kollektsioonis koostöös Eesti pesubrändi BonBon Lingeriega valminud pitstopp, mis on efektseks lisandiks näiteks särvapunase pükskostüümi juurde.

Kethi Uibomägi sõnul pakkus kollektsiooni loomises osalemine mitmes mõttes üllatusi. “Algul tundus üllatav, et kollektsiooni idee pannakse paika juba aasta enne seda, kui see poodi jõuab,” ütles Kethi. Diana Varik täiendas, et koostöö Bastioniga on eriline, sest disainimeeskond kaasas La La Ladiesi liikmeid põhjalikult disainiloomesse ning oli avatud kõikidele ideedele ning nende teostamisele. “Saime tõepoolest ise oma ideed lauale panna, teha täiendusi ja parandusi ning seda suurem rõõm on näha, kuidas neid esemeid juba meeleldi kantakse ning meie ideedest on sündinud kollektsioon, mis on müügil nii Eestis, Lätis kui Leedus,” täiendas Inga Tislar.

Suure osa erikollektsioonist moodustavad kleidid, sealjuures said kõik La La Ladiesi tüdrukud disainida omale isiklikud kleidid – nii on kollektsioonis nii Inga, Diana kui ka Kethi nimeline kleit. Nõnda nagu erinevad üksteisest La La Ladies tüdrukud, on iga kleit loodud kaunistama erinevaid kehatüüpe.

Diana kleit on klassikalise kellukalõike ja taskutega, jõulise fuksiaroosa ja säravpunase värvikooslusega kleidike. “Mulle meeldib erinevaid rõivad mänguliselt miksida, näiteks sobitan siidkleidi hea meelega tanksaabastega. Samuti on mulle oluline mugavus ja see, et saaksin vajadusel kontorist otse peole suunduda, vahetades vaid aksessuaarid ja värvides huuled punaseks. Seetõttu ongi Diana kleit lendlev ja mugav, mida saab kanda nii peol kui ka kontoris ja istub hästi igas olukorras,” täiendas Diana varik. Sama kleit on saadaval ka mahedates beežides toonides.

Inga kleit on moodne kahe värvi kooslusega sensuaalne taljesse töödeldud kleit. “Ei suutnud valida, kumba värvi tahan ja valisin mõlemad – nii fuksiaroosa kui ka säravpunase,“ naljatleb Inga. “See on väga naiselik kleit, mis rõhutab kurve ja toob esile naiselikkuse. Selle kleidiga ei jää ükski naine märkamatuks,” lisas ta.

Kethi kleit on taljesse töödeldud erkpunane minikleit, mille avatud selga ehib vallatu lipsuke. “Minu kleit rõhutab minu keha parimaid omadusi ehk siis pikki sihvakaid jalgu ja ilusat selga ning sobib kõikidele teistele naistele, kes samu kehaosi rõhutada soovivad,” lisas Kethi.

Bastioni peadisaineri Monika Randloo sõnul oli koostöö tüdrukutebändiga La La Ladies tõeliselt inspireeriv kogemus. “Nad on säravad isiksused ja tõelised naised – just sellistele naistele ongi Bastion loodud. Nende energia oli nakatav ja õppisime sellest koostööst palju,” tõdes Monika Randloo.

Bastion on Eesti esimene moebränd, mis loodi 30 aastat tagasi Merike Pääro ja Indrek Stahli poolt. Eduka varieteetantsija karjääri lõpetanud ja seejärel moekunsti kirega nakatunud Merike Pääro käekirja iseloomustasid toona iseäranis naiselikud vormid ja julged värvid, lõiked ning mustrid. Naiselikkuse asjatundja, Bastioni peadisaineri Monika Randloo juhtimisel on Bastion tänase päevani säilitanud brändile omase küllusliku ja naiselikku käekirja. Alates 2012. aastast kuulub Bastion Baltikumi juhitvale moebrändide majale Baltikale.

Lisa kommentaar