Eesti moebränd sai väärika tunnustuse osaliseks

Eelmisel nädalal kuulutas Inglismaa ajakirjade kirjastuse AI Global Media väljaanne LuxLife välja iga-aastase konkursi Moe ja Elustiili Auhinnad 2019 võitjad, mille raames tunnustati KiRiVOO brändi tiitliga Parim jätkusuutlik moebränd Põhja-Euroopas. Võitja selgitati professionaalse zürii ja lugejate abil. Lisaks sellele napsas KiRiVOO sel aastal veel teisegi auhinna, HEA BRÄNDI 2019, mille andis välja rahvusvaheline jätkusuutliku elustiili veebiajakiri Sublime.

ineskaru Eesti moebränd sai väärika tunnustuse osaliseks

Foto: Erakogu

KiRiVOO asutaja ja juhi Ines Karu-Salo (pildil) sõnul tulid võidud üllatusena ning rõõm on sedakorda suurem, et veel lapsekingades käivat moefirmat on juba märgatud ning väärikalt tunnustatud.

“Ma tänan siiralt kõiki, kes on meisse uskunud, brändi arengusse panustanud ning missiooni toetanud. Praegune ülemaailmne moetööstuse ärimudel on paljuski keskkonda kahjustav ning eetilise ja keskkonnasõbraliku moeäri tulevikku edendamiseks olen pidanud vajalikuks teha koostööd teiste sellel alal tegutsevate organisatsioonidega. Näiteks selle aasta alguses osalesime UK’s juhtival moesmessil Pure London, mille raames ühendasid jõud mitmed mahemoe brändid, Ühinenud Rahvaste Koostööbüroo (United Nations Office for Partnerships), Teadliku Moe Kampaania (Conscious Fashion Campaign) ja platform Ühise Eesmärgi Nimel (Common Objective). See tõi brändile uusi kasulikke ärikontakte ja tähelepanu. Mulle läheb väga korda, et mõlemad auhinnad tunnustavad KiRiVOO hoolivat ärikontseptsiooni ja juba tehtud tööd, “kommenteerib Ines.

Eesti moeettevõte KiRiVOO loodi 2015. aasta augustis ja esimene ajatu kollekstsioon nägi ilmavalgust 2016. aastal. KiRiVOO naisterõivad on toodetud eetiliselt ning naha- ja keskkonnasõbralikest kangastest. KiRiVOO pakub korraga nii mugavust kui eksklusiivsust ning peab äärmiselt oluliseks jääke minimeerida. Veebipoe tellimused täidetakse ruttu, kuid enamasti tellimuspõhiselt, kõrgkvaliteetselt ja mõistliku hinnaga. KiRiVOO peab väga lugu oma kogu meeskonnast, mistõttu on läbipaistev kõikidest partneritest rääkides. Toodete, kollektsioonide, moedisainerite ja ärikonseptsiooni kohta leiab rohkem infot KiRiVOO.com veebipoest.

Lisa kommentaar