Viru Keskuse teise korruse moetänav saab uue ilme

Viru Keskuse tervikliku uuenemise käigus on valmis saanud ja uksed avanud kaks uut kontseptsioonipoodi maailmakuulsatelt kaubamärkidelt – Massimo Dutti ja Mango. Teisele korrusele loodav moekoridor pakub nüüd külastajatele mugavamat ja kaasaegsemat ostukogemust ning peagi lisandub mitmeid uusi kaubamärke.

uus viru 1024x682 Viru Keskuse teise korruse moetänav saab uue ilme

 

„Mood on alati olnud Viru Keskuse põhifookuses ning oleme teinud kõvasti tööd, et tuua klientideni uusimad trendid ja ostuvõimalused, kuna e-kaubanduse tõusu kõrval on järjest olulisema rolli saanud füüsiline ostukogemus,“ ütles Viru Keskuse tegevdirektor Gertti Kogermann. “Massimo Dutti ja Mango on meie klientide jaoks kaks tuttavat ja armastatud kaubamärki ning meil on väga hea meel, et Apranga Grupp on ajakohastanud kaupluste kontseptsioone ja toonud sellega värskust kogu kaubanduskeskusesse,” lisas ta.

„Oleme Viru Keskusega koostööpartnerid aastast 2004. Oleme rahul kaubanduskeskuse tähelepanuväärse uuenemiskuuriga ja et iga päevaga jõutakse lähemale lõpplahendusele. Meil on hea meel tervitada kaubanduskeskuse külastajaid uue kontseptsiooniga laiendatud Massimo Dutti ja Mango kauplustes,“ ütles Apranga Grupi peadirektor Rimantas Perveneckas.

Koos uute kauplustega on tehtud ka esimesed sammud ringja läbikäigutee koridori terviklikuks avamiseks. See tagab klientidele muuhulgas ka mugavama integreeritud läbipääsu värskelt uuenenud Tallinna Kaubamaja naistemaailmast. Mango ja Massimo Dutti avamine on moekoridori avamise esimene verstapost – lähiajal avavad uksed mitmed uued kaubamärgid, mida Eesti turul varem pole olnud.

Mango ja Massimo Dutti rekonstrueeriti keskkonnasõbralikult, pannes rõhku loodusressursside säästmisele ja keskkonnasõbralike materjalide kasutamisele. Mango kauplust on laiendatud ja täielikult uuenemisele vastavalt uusimale kauplusekontseptsioonile. See ulatub üle 480 ruutmeetri ja pakub palju laiemat naisterõivaste valikut kui enne. Mango on Viru Keskuse üks tunnustatumaid kaubamärke, mis teeb kaubanduskeskusega koostööd juba esimesest avamispäevast.

viru 767x1024 Viru Keskuse teise korruse moetänav saab uue ilme

 

Ümberpaigutatud ja avaram Massimo Dutti kauplus võttis esmakordselt Balti riikides kasutusele täiesti uue kontseptsiooni, mis esindab Massimo Dutti uut imagot. Massimo Dutti, mis on alati moe, teeninduse ja tehnoloogia tipptasemel, jätkab oma pühendumust uute ostukogemuste pakkumisele, mis põhinevad innovatsioonil ja klientide uute vajadustega kohanemisel.

„Lisaks moetänavale avame Viru Keskuses palju uusi piirkondi – esmalt avaneb 4. korrus, mis saab olema pühendatud tervise-, ilu- ja heaoluteenustele; sellele järgneb esimesel korrusel asuv toiduala, kus on esindatud mitmed Eesti tippkokad,” paljastas Kogermann tulevikuplaane.

Lisa kommentaar