Roosa rinda! Teeme head

Kolm ettevõtlikku naist, Pohjanheimo Couture, by kariné ja Mulligalerii kaubamärkide taga seisvad Ülle Suurhans-Pohjanheimo, Karin Eensaar ja Kristel Voltenberg otsustasid saabuva sõbrapäeva eel korraldada üheskoos ürituse, mille tuludest vähemalt 20% annetatakse heategevuseks – rinnavähi raviks ja selle võimalikuks ennetamiseks.

roosa rinda Roosa rinda! Teeme head

 

„Mõte sai alguse sellest, et meie kolme naise ja ka brändi ühine sõber Lea Endrikson, kes on suure osa elust töötanud müügi ja tootedisaini valdkonnas, juhtis tähelepanu ühele Mulligalerii tootevalikus olevale šampanjale – Carbon Rośe, mis rüütatud alates möödunud aastast fuksiaroosasse süsinikkiust kattesse ning mille rahvusvahelisest müügituludest osa annetatakse naiste rinnavähi raviks. Et võiskime seda ideed kõik erinevates valdkondades tegutsevate ettevõtjatena Eestis edasi arendada ning kutsuda naisi üles iseennast märkama ning andma üheskoos panuse nende heaks, kes seda vajavad,“ selgitab Mulligalerii eestvedaja Kristel Voltenberg.

Kui uurida, milline kuri haigus on rinnavähk, millele naised soovivad 13. veebruaril hotellis Telegraaf ning viimasega koostöös toimuval üritusel enam tähelepanu pöörata, tuleb välja, et elu jooksul haigestub rinnaväki iga 8. naise USA-s, iga 12. naine Inglismaal ja iga 25. naine Eestis.Igal aastal diagnoositakse pahaloomuline rinnakasvaja Eestis siiski ligikaudu 600-l naisel ja neist üle 30% on avastamise hetkel kaugelearenenud staadiumis. Rinnavähki haigestumine kasvab koos rahvastiku vanenemisega, peaaegu 80% kõikidest diagnoosidest pannake üle 50. aastastele naistele.

„Meid kõiki, tuleb välja, on see kuri haigus kas lähemalt või kaugemalt puudutanud. Teame, millest räägime ning teame, et soovime aidata. Vähim, mida teha saame, on ettevõtjatena anda oma panus ehk võtta midagi ette ja teha seda selle läbi, mida meie oskame ja saame“, avab teemat tunnustatud moedisainer Ülle Suurhans-Pohjnaheimo, kes astub üritusel üles just selleks disainitud rõivastega.

„Roosa rinda! idee kõnetas mind kohe ning loodan, et sellest ühest üritusest kujuneb tegelikkuses välja midagi veel suuremat ja püsivat. Teeme otsa lahti ja vaatame. Oleme teinud palju eeltööd, usun, et õhtu, mil kõik tuleme välja spetsiaalsete toodetega, tekitab huvi ja ärgitab meid ka endid edapsidigi sarnaseid üritusi tegema“, lisab omanimelise juveeli- ja elustiilibrändi omanik Karin Eensaar. „Loodan väga meie heade klientide positiivsele tagasisidele ning siirale soovile kõik koos anda oma panus naistele, aga tegelikkuses ka meestele, olulisel teemal“, lisab Eensaar.

„Mul on siiralt hea meel tõdeda, et ühest korralikust ajurünnaksut on saamas väärikas üritus ning ka mina loodan, et see ei jää viimaseks korraks“, võtab teema kokku idee algataja Lea Endrikson ise. Kutse üritusel osalemiseks on saanud kõigi kolme brändi head kunded, pikaajalised kliendid, kelle poolt üritusel soetatud toodetest kujuneb ka annetus.

Annetus antakse üle Vähiravifondile Kingitud Elu, mille esindaja viibib ka 13. veebruari üritusel ja võtab osa väikesest vestlusringist, sõprapäeval 14. veebruaril. Lisainfot ürituse ja tehtud annetuse kohta saab kirjutades: mulligalerii@gmail.com

Lisa kommentaar